Klantervaringen
Klantervaringen
Ervaringen van onze klanten uit het financiële intermediair met de communicatie-oplossing van Informeert leest u hieronder. Wilt u zelf een klantervaring met ons delen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Peter Snijders NOVÈS hypotheken“De oplossing van Informeert.nl heeft er bij ons voor gezorgd dat we meer tijd kunnen besteden aan ons vak en minder bezig zijn met marketing, social media en de website. Van onze klanten krijgen we veel complimenten op met name de nieuwsartikelen waardoor we continu bij de klanten in beeld zijn en waardoor we nieuwe leads krijgen en het zelfs oplevert. Wij zijn erg blij dat we de keuze voor Informeert.nl gemaakt hebben.”
Jolanda de Nas Euro Financieel AdviesCentrum“Informeert.nl heeft onze (social) media communicatie naar een hoger niveau geholpen. Goede website neergezet. Wij zijn blij dat wij hier nauwelijks nog omkijken naar hebben. Die tijd besteden wij weer aan onze klanten! Op elke vraag wordt vrijwel direct gereageerd en de oplossing is ook snel geregeld. Fijne club om mee te werken!”
Wilfried van den Bemd Schulz Financiële Diensten“In de huidige tijd willen klanten volledig en pro-actief geïnformeerd worden over actuele ontwikkelingen op financieel gebied. Door gebruik te maken van de nieuwsbrieven van Informeert.nl weten wij zeker dat de meest actuele onderwerpen in glasheldere taal bij onze klanten onder de aandacht gebracht worden. Daarnaast is het erg prettig dat er veel ruimte is voor eigen inbreng van onderwerpen, waar Informeert.nl dan een passende tekst bij schrijft. De communicatie verloopt erg prettig en er wordt zeer snel en accuraat gereageerd op vragen. Een waardevolle aanvulling van onze dienstverlening richting onze klanten!”
Henriette de Jong Oscar Prent Assurantiën“Wij zijn zeer tevreden over de dienst en werkwijze die Informeert ons levert, altijd bereikbaar en snel met reageren. De nieuwsitems zijn altijd actueel en inhoudelijk correct. De doelgroep wordt hierdoor regelmatig getriggerd en dit levert dan weer positieve interactie op met onze relaties. Wij zijn dus heel blij met de keuze voor Informeert.”
Hans Nijman HGN“Wij maken nu ongeveer twee jaar naar volle tevredenheid gebruik van de nieuwsbrieven en onderwerpen van Informeert. Je betaalt een vast bedrag per maand en het ontzorgt je in de informatie voorziening naar je klanten. We plaatsen regelmatig artikelen door op Facebook waar we weer goede reactie op krijgen. Het brengt niet direct zichtbare omzet maar je schept wel vertrouwen naar je klanten. Wij gaan er voorlopig wel even mee door.”
Peter de Jong Joficon“Als allround financieel dienstverlener helpen wij onze relaties de door hen gewenste levensstandaard te behouden. Daarvoor hanteren wij een Serviceabonnement dat onze relaties ontzorgt. Een belangrijk onderdeel daarvan is de digitale nieuwsbrief van Informeert. Inmiddels begrijp ik uit de reacties dat de nieuwsbrief gelezen en gewaardeerd wordt. Het is dus een prima onderdeel van het Serviceabonnement. Wat hierbij van belang is, is dat wanneer relaties reageren op artikelen, wij dat in onze mailbox krijgen. Daardoor kunnen we direct reageren op vragen.”
Dennis Kroezen AdviesCentrum Braamhaar & Kroezen“We hebben maart jl. de onderneming overgenomen en de huisstijl in een nieuwe jas gegoten. Hierbij hoort natuurlijk ook een frisse en actuele website. Hierin hebben wij Informeert als partner gevonden. Naast de keuze van de ‘standaard’ layout hebben we de mogelijk gekregen om maatwerk door te voeren. Het contact is laagdrempelig en de dienstverlening helder. We zijn blij met de keuze voor Informeert.”
Annemarie de Groot De Hypotheekadviseurs Financieel Adviesbureau“Geen seconde spijt gehad om een aantal jaren geleden te hebben gekozen voor de communicatie-oplossing van Informeert. We hebben nu altijd een actuele website, zonder er zelf onderhoud aan te hebben. Bij een eventuele wijziging of aanpassing staan de medewerkers altijd direct klaar om ons te helpen!”
Ben Tardy Ben's Hypotheekhuis“Informeert zorgt voor mooi opgezette nieuwsbrieven die voor de consument heldere en begrijpelijke taal bevatten met altijd actuele onderwerpen. Hierdoor blijven wij goed in beeld bij onze klanten.”
Krijn Koijen A.C. Koijen & Partners“Wij maken gebruik van de nieuwsbrief. Door de kwaliteit van de nieuwsbrieven, informeren we onze klanten en blijven we goed in contact. Door de reactie van de klanten, merken we dat deze goed ontvangen worden.”